Servicii importante la care orice brand nou trebuie sa apeleze

Cum fac unele branduri sa aiba succes? Cum fac de castiga rapid si usor increderea clientilor, sa isi extinda influenta si notorietatea si practic sa devina de succes in scurt timp? Cu siguranta nu este vorba de nici un fel de magie ci mai degraba de faptul ca brandul a inteles necesitatea de a apela la cateva servicii importante pe care orice afacere la inceput de drum trebuie sa le achizitioneze. Este exact ca materialele de constructie pe care ti le cumperi cand iti construiesti o casa. Degeaba ai cumparat mobila si decoratiunile daca acoperisul si peretii sunt inexistenti. Inainte de a face orice contact cu posibilii clienti si cu piata in general, un brand are nevoie de urmatoarele servicii:


1.      Strategie de Brand- Cunosc multi proprietari de afaceri care nu doar ca nu stiu ce inseamna o strategie de brand dar nici nu sunt curiosi sa inteleaga cum i-ar putea ajuta sa devina mai vizibili si sa se pozitioneze corect pe piata. O strategie debrand este punctul de plecare pentru orice brand aflat la incpeut de drum. O strategie de brand este un document necesar in care sunt analizate toate aspectele brandului precum explicarea conceptului brandului, analiza audientei si a grupului tinta, analiza concurentei, analiza avatarului de client, strategia de pozitionare si bineinteles, sugestii si concluzii ale directie in care trebuie sa se indrepte  brandul daca isi doreste sa acapareze piata si sa se dezvolte in ritm mai rapid, fara prea mari batai de cap.
2.       Strategie de Marketing- O strategie demarketing este indispensabila oricaui brand aflat la inceput de drum pentru ca iti ofera o directie generala in care mesajele de comunicare si toate actiunile de promovare trebuie realizate. O strategie de marketing se face in conformitate cu analizele si concluziile care se axtrag din analiza concurentei, a pietei si a consumatorilor si include o analiza SWOT. In general, datele care se folosesc pentru crearea unei strategii de marketing sunt cele referitoare la grupul tinta la care se adreseaza brandul. Pentru campanii specifice de promovare si comunicare, se foloseste avatarul de client.
3.      Identitatea de brand-orice brand aflat la inceput de drum are nevoie de o identitate vizuala realizata de o echipa de designeri cu experienta. O identitate de brand este practic un “manual digital” in care sunt create si explicate toate elementele care intregesc felul in care un brand se prezinta vizual pe piata- logo, slogan, paleta de culori folosite dar si alte simulari de materiale ce vor fi folosite: cati de vizita, foi cu antet, mape, etichete dar si website, imagini pentru canalele de socializare, semntaura de e-mail.  In functie de domeniul de activitate, brandul va avea nevoie si de alte elemente precum design de ambalaj, design de hartie de impachetat, taloane de reducere, mape, cataloage de prezentare, carduri cadou sau invitatii.



Serviciile de mai sus sunt vitale pentru fiecare brand nou pentru ca ele iti ofera o privire de ansamblu si o prima directie asupra directiei in care brandul trebuie sa se dezvolte. Nici un brand de succes nu a sarit peste aceste servicii care pot face cu adevarat diferenta pe piata. In general, pentru fiecare dintre aceste servicii de branding si identitate vizuala este nevoie de o echipa dedicata de specialisti care pot oferi cele mai bune previziuni si directii in functii de concluziile pe care le stabilesc in urma studierii pietei. Daca si tu ai un brand pe care vrei sa il cresti intr-un mod profesionist, te sfatuim sa iti achizitionezi aceste servicii de la o agentie de branding de incredere. 

Comentarii