De ce ai nevoie de un audit de brand?

        În general, companiile pornesc la drum în căutare de clienţi mai mult sau  mai puţin pregătite. Până să tragă linie, îşi dau seama că deşi au încercat să atragă cât mai mulţi clienţi, totuşi, ceva nu le merge bine.


 Am auzit multe branduri că se plângeau că nu au clienţi suficienţi şi deşi  încercau strategii de vânzare de tot felul, nimic nu mergea aşa cum au estimat.  

Asta pentru că problema este mult mai adâncă şi de obicei se poate observa numai  în urma unui audit de brand. 

Un audit de brand este o procedură la care fiecare companie apelează în momentul  în care îşi doreşte să vadă un overview al afacerii. În general, antreprenorii sau managerii se pierd foarte mult în detalii şi uită, de multe ori, direcţiile generale şi  importante pe care trebuie să le ia pentru dezvoltarea afacerii lor. 

Iată 3 lucruri importante pe care le poţi afla despre afacerea ta în urma unui audit de brand: 


1.     Vei vedea dacă brandul tău este interpretat corect de către clienţi.  În general, marea problema a multor branduri nu este faptul că nu au vânzări, ci faptul  că oamenii interpretează greşit mesajele pe care le comunica şi modalitatea în care s-au poziţionat pe piaţă. 

2.     Te face să înţelegi de ce oamenii aleg brandul tău în detrimentul altor branduri,  şi invers. Vei înţelege de ce oamenii se simt mai atraşi de concurenţa ta şi nu de tine şi  cum poţi fi şi tu la rândul tău la fel de seducător că ceilalţi. 

3.     Poţi descoperi care sunt aşteptările clienţilor din nişa ta şi poţi învăţa foarte rapid cum ar trebui să discuţi cu ei şi ce produse sau servicii ar trebui să le oferi, astfel încât  să ai succes. 

4.     Vei înţelege ce calităţi trebuie să scoţi în evidenţă pentru a te diferenţia de  competiţia ta. De asemenea, vei ştii dacă brandul tău se poziţionează corect fată  de competiţie şi cum poţi miza mai bine pe calităţile care te fac unic. De asemenea,  poţi descoperi noi calităţi pe care nu ştiai că le ai şi poţi începe strategii noi de promovare pe baza acestora. 

5.     Poţi descoperi dacă povestea ta de brand ajunge la sufletele oamenilor şi îi face  să cumpere de la tine. Iar dacă acest lucru nu se întâmplă, vei afla cu siguranţă care sunt motivele şi cum poţi să îmbunătăţeşti povestea de brand, astfel încât  să devină o sursă de inspiraţie pentru o masă cât mai mare de oameni. 


Orice brand are nevoie de un audit de brand pentru a putea dezvolta o strategie de brand. Este un proces care se face de către o  agentie debranding şi este util în cazul în care îţi doreşti să îţi creşti vânzările, să te repozitionezi pe piaţă, să câştigi noi clienţi şi să devii, automat  mai popular. 

Daca doresti sa-ti testezi brandul da click aici : Brand Test in urma caruia vei afla tot ceea ce ai nevoie pentru a-ti dezvolta afacerea !

Comentarii