Fa-ti cunoscuta afacerea pe Facebook!


social media
Studiile arată că la nivel naţional, peste 96% din companii folosesc Facebook în strategia lor de marketing şi comunicare, fiind cea mai folosită platforma de Social Media. Facebook este cu siguranţă cea mai mare platforma de Social Media din lume, urmată de Twitter, Instagram , Snapchat sau Pinterest. Aici oamenii interacţionează, share-uiesc content interesant, reacţionează la fotografii şi articole şi activează îngrupuri de interese.
Deşi folosită de majoritatea companiilor, Facebook poate fi o mină de aur sau o bătaie de cap dacă nu este înţeleasă, gestionată corect şi dacă în spatele prezenţei unui brand pe Facebook nu există o strategie de brand. De obicei o strategie completă şi corectă de social media este făcută fie de un expert în domeniu fie de o agenţie de marketing online.
Nu vom intra în detalii despre ce, cum şi cât ar trebui un brand să posteze pe Facebook (pentru că asta depinde de obiectivele, cultura, valorile şi comunicarea fiecăreia) însă îţi oferim o lista cu cele mai actuale şi eficiente tipuri de interacţiuni şi tehnici pe care le poţi folosi pe pagina de companie:
1. Întoarce-te spre valori — promite şi livrează valoare pentru profilul tău de clienţi, în orice material pe care îl postezi.
2. Vorbeşte audienţei pe limba lor, nu te încurca în termeni tehnici, îndeamnă-i la interacţiune.
3. Segmentează-ţi reclamele pe care le faci pe Facebook- testează şi vezi cum funcţionează fiecare.
4. Dacă ceva funcţionează bine, refoloseşte strategia, nu o abandona!
5. Educa-ţi audienţa astfel încât oamenii să înţeleagă mai uşor şi mai rapid mesajele reale pe care vrei să le transmiţi.
6. Foloseşte-te de toate uneltele pe care le ai la dispoziţie pentru a te promova pe Facebook: Video-uri live, postări plătite (ADs), fotografii 360 de grade etc.
7. Postează la orele la care audienţa ta este activă. Acest lucru îl poţi verifică din secţiunea Insights a contului tău de Facebook.
8. Fă-ţi un grup dedicat afacerii tale unde oamenii pot posta întrebări, fotografii, chestionare sau pot discuta între ei. Avantajul grupurilor este că oferă ideea de privat, mai ales când vine vorba de discuţii mai personale.
9. Foloseşte Facebook Pixel pentru Remarketing. Este un cod generat de contul de Facebook pe care îl poţi instala pe o pagină a website-ului tău şi poţi vedea câţi oameni au vizitat website-ul tău venind din Facebook şi le poţi afişa ulterior reclame numai acestora.
10. Foloseste-te de o strategie. Poate cea mai importantă tehnică, o strategie este necesară pentru succesul în social media a brandului tău.
Indiferent că activezi mai mult pe Facebook sau pe alte reţele sociale, asigura-te că în spatele oricărei acţiuni, există o strategie bine definită, care îţi poate garanta succesul.
Ai nevoie de o strategie de social media? Poţi apela cu încredere la o agentie de marketing online care este specializată în strategii de social media care funcţionează perfect. În acest fel ai siguranţa că pentru prezenţa ta în online lucrează o echipa de specialişti care ştiu cele mai noi practici şi tehnici în domeniu, pentru ca tu să ai succes.

Comentarii